// Strawberry Cupcake


Hello World ,Im pyka and im 16 years young,Welcome to my sweeties blogie do read do follow :)


► My Biography
► My Favorite
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Hari yang membosankan =,='
Friday 28 October 2011 | Friday, October 28, 2011 | 0 Sweet Cupcake

* okay fine aku tahu itu hodoh dan tolong gelak sikit ,
sebab aku pon nak gelak HAHA !muke tak bole blah poyo habis ;)

hye ! weyy , nak cakap something ni kau denga tau ;)
SUMPAH , bosan hari ni duduk rumah dah macam baby sister dah jage adik-adik aku yang hyperactive. .
aku tak pergi sekolah disebabkan uncle van aku tu amek cuti deepavali . . 
bukan tahu nak cakap kalau tak amek tu penat la aku tunggu sorang-sorang pukul 6.00 pagi 
lame aku tunggu  , so dah puas maki uncle tu dalam hati aku pun balik rumah dengan harapan ayah aku hantar
tapi , hampeh ape pon tak bole ! 
aku nak pegi sangat-sangat bukan belajar pon 
just lepak-lepak dan gelak macam sakai ramai-ramai "
lepastu ibu aku cakap da tak payah pegi 
ibu sakit perut n aku kene jage adik-adik aku :)
haa, lepas tu aku salin baju sume dan mulekan operasi berkemas HAHA !
yang tak bole blah adik aku yang paling kecik tu *afiq namenye 
keje die hanye tahu makan , main ,buat semak itu jela job die setiap hari
bile aku marah dye menangis buat muncung itik die
HAHA! yang pasti itu kelakar , so da tak jadi nak marah sebab tengok muke die 
then aku gelak la , yang pelik die pon same gelak 
haiii macam -macam kerenah kau dik


*pada yang tak tahu die adik aku paling gedik
* afiq fikri namenye