// Strawberry Cupcake


Hello World ,Im pyka and im 16 years young,Welcome to my sweeties blogie do read do follow :)


► My Biography
► My Favorite
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
swimming
Tuesday, 25 October 2011 | Tuesday, October 25, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Hai , semua  haa , aku nak story ni denga tau , tau ;)
minggu lepas hari jumaat aku ngan bestie aku sume pegi kolam lepak-lepak dekat sane
umm , orang laen sume pegi sembahyang jumaat
. . . tapi kite orang dok lepak dekat kolam buat muke tak tau malu =,='
sume mandi kecuali aku dengan wani 
nak tau tak kenape ? ?
aku tengok kawan-kawan aku mandi sume air paras-paras hidung je . .
tu la aku takut nak mandi sebab kalau aku masuk confem 
kepale pon tak nampak . . .
iskk . .iskk . . sedih aku wey seronok je tengok korang mandi sume
aku pon nak jugak . . .
*cakap dalam hati takpe - takpe kalau aku da tinggi nanti siapla aku mandi puas-puas :)
tapi ,tapi bile ? HAHA !
yang lagi tak bole blah wani nak mandi tapi , aku tak bagi 
jahatkan aku   >.<  heheh yela takkan nak tinggalkan aku sorang-sorang je kan
haa , lepas tu kite orang jadi la fotographer bagi  awak-awak semua yang berenangkan 
*jeluz aku nak jugak ! !
heheh . . . ape lagi aku dengan wani main snap -snap la sementare tunggu yang laen mandi

*hazwani kau comel kawan :)


haa , ni pulak bestie aku yang laen . . seronokkan korang tinggalkan aku :)

bella , eyfa ,a'aina ,leeyot ,byla :)


*eyfa weyy , pandai nye kau berenang ajar la aku

haa , pandai kan die berenang .
weyy , , nak jugak HAHA!
yang paling aku tak suke kene pakai sut bodoh tu
buruk seyyhh ! !
nasib baek jugak aku tak mandi huhu
kalau aku pakai dah macam telitubis agakne
hehe . . lepas mandi sume ade sorang pakcik , ke abang entah
tah sape tah aku tak kenal
die offer kite orang sume makan
sume makan kecuali aku , aina , dengan wani
sebab segan la hehe *jual mahal doe . .
yang laen takpe takde kemaluan HOHO !
lepas tunggu semua makan kite orang pon balek rumah la
my  mom jadi driiver haha
sorry mom da tak de sape nak amek ,
takkan nak menapak gile ape
haa , best jugak la tengok korang mandi ;)
 laen kali pegi lagi tau , tau
okay la babai